VACATURES
Na de samenvoeging van Faco, die de D.I.O.-formule in de markt zette, en NDS, met de winkelformule DA, is er ongeveer 3 jaar geleden een nieuwe DA-strategie ontwikkeld.
Begonnen is met het integreren van de 2 organisaties (backend) tot 1 met een logistieke vestiging (DC) in Zwolle en kantoorfuncties die werken vanuit 1 locatie in Lelystad.
Vervolgens is de afgelopen 2 jaar fors ingezet op het neerzetten van een toekomstbestendige DA-formule.
Enerzijds hebben veel D.I.O.-ondernemers hiervoor de overstap naar de DA-formule gemaakt. Anderzijds zijn voor de DA-formule veel initiatieven en activiteiten ontwikkeld.
Een belangrijke drager van de DA-formule is het DA Huismerk. Het Huismerk is de afgelopen jaren helemaal geactualiseerd en uitgebreid. (Door)ontwikkeling is vanaf nu een continu proces.
The post Afstudeeropdracht marketing voor een nieuwe premium-huismerklijn cosmetica appeared first on B-Outstanding.
Afstudeeropdracht marketing voor een nieuwe premium-huismerklijn cosmetica