VACATURES

Aanleiding van de opdracht:

Eind van het jaar is het huidige strategisch plan van Krinkels verouderd, op dit moment is Krinkels intern bezig met het opstellen van een nieuw strategisch plan voor de komende jaren (2020-2023). Aangezien het vorige plan niet meer aansluit op de wensen en behoeften vanuit de markt en vanuit Krinkels zelf, wordt het komende plan rigoureus veranderd. Voor het opstellen van het nieuwe plan doet Krinkels marktonderzoek en worden er strategische sessies gehouden.

De uitdaging bij Krinkels zit hem er in dat de vestigingen autonoom handelen. Het hoofdkantoor is faciliterend aan de vestigingen. Dit houdt in dat er een overkoepelend plan zal komen en daaronder tien vestigingsplannen hangen die voor iedere vestiging specifiek is opgesteld.

The post Strategisch plan Marketing en Communicatie 2020-2023 appeared first on B-Outstanding.

Strategisch plan Marketing en Communicatie 2020-2023

0 Reacties

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*

©2020 B-Outstanding - alle rechten voorbehouden

Login met je gegevens

Je gegevens vergeten?